Party time

Z góry przepraszam za moją niską aktywność na blogu, ale na czas Świąt wyłączyłam funkcjonowanie w cywilizacji. Niedługo wracam z nowymi postami, a tymczasem zamieszczam zdjęcia z wczorajszego mitingu. Bardzo się cieszę, że nareszcie miałam sposobność spotkania się z wszystkimi znajomymi i porządnie ten fakt zresztą oblać;) Przy okazji, chciałabym nieco pochwalić się nową, fenomenalną sukienką. Zdobienia wykonane są w całości z brokatu, który gryzie i drapie, ale wygląda absolutnie fantastycznie.






I'm wearing:
blazer - River Island
dress- Topshop
ring - Topshop
headband - H&M

21 komentarze:

Ann. said...

widać, że impreza udana. ja za jakiś czas też idę się szykować na imprezę urodzinową :)

kiwaczek2 said...

pierścień jaki!!!

Anonymous said...

wyglądasz fantastycznie.

Karmazynowy Pumpernikiel said...

przepiękny pierścionek. boski po prostu!

JUDY said...

Łaaa pierścień jest naprawdę świetny i pióra również, sama robiłaś?

Unknown said...

Niestety nie mam takiego talentu jak coco, ale spróbuję wymusić na niej jakieś pierzaste frou frou z kolejnej puli pomysłów:)

CyriaNa said...

Świetna sukienka;]

Norg said...

wyglądasz przecudownie !
fajowa sukienusia ;)
http://displayedimaginations.blogspot.com/

Anna-RUCIAPRADA said...

pieknie!!!!nic dodać nic ująć!!!pozdrawiam!!

PP said...

dzinias!gryzżcy i drapiący,ale warto to przeżyć!:D

babaja said...

Hej Twoja kolezanka ma swietna bluzke - chodzi mi o ta szara z lancuchami nie wiesz moze gdzie ja kupila? z gory dzieki za odpowiedz pzdr :)

Norg said...

rzeczywiście bluzka koleżanki świetna ^^
a Ty wyglądasz zjawiskowo :D
Pozdrawiam :*

Anonymous said...

grunt to udana impreza. piękny pierścionek miałaś :)

Natalka said...

Opaska jest rewelacyjna, strasznie podoba mi się kolor Twojej szminki :)

playwithfashion said...

Wyglądasz świetnie:))
Sukienka jest warta drapania i gryzienia - cudna!

MEG said...

niezłe dziąsła;p

Silvestre said...

mam nadzieję,że sukienke pokażesz w całej okazałości,bo zapowiada się świetnie :)
No i ten pierścionek. ah oh.

Unknown said...

Dziekuję Wam bardzo:)
Bluzka koleżanki jest z Atmosphere.
A sukienki nie omieszkam pokazać ponownie:D

MustHaveFashion.pl said...

sukienki za bardzo nie widać ale i tak wiadomo, że jest mega :-) ;-)

Anonymous said...

niezłe zęby

danne said...

Love you cuties ;* Sweet pix ~~Danne~~

Post a Comment

eXTReMe Tracker
 
© 2010 PaniEkscelencja | Powered by Blogger Template